Parkeren bij het strand: wat gratis was in april kost nu geld
Tsja. Parkeren. Het blijft een ding. Eerder schreef ik al over al die apps en hoe je uiteindelijk alsnog een bon kreeg. Maar nu met San Juan wordt het echt 'leuk': de zomer begint! De parkeerplaats waar ik in april nog gewoon neerzette, heeft nu een bord. Blauw bord, witte letters, tijden die ik niet meteen begrijp en een klein logo van een app die ik nog nooit heb gezien. […]